לעשות מהפכה במהפכת ®InLei Lash Filler

מילוי ריסים חדש בדרך? בואו לעשות מהפכה במהפכה!

האם אפשר לחולל מהפכה? עבורנו ב-InLei®, התשובה ברורה. זה דורש זמן, אנרגיה, שאפתנות ואומץ לזרוק את עצמך להרפתקה חדשה, אבל זה אפשרי!

מה היה הפחד הכי גדול שלנו?

בהחלט זה של לא להשתוות או לעלות על התוצאות המצוינות שכבר השגנו. פרויקטים כאלה דורשים שנים של השקעה ומשאבים. לא לכולם יש את האומץ להסתכן כל כך הרבה, במיוחד כשכבר יש להם ליין מצוין של מוצרים באיכות גבוהה.

הרגע הגדול מתקרב. אנחנו מתקדמים מאוד ועכשיו, צעד אחר צעד, אנחנו רוצים לקחת אתכם למסע בין החידושים שמחכים לנו ב-2024.

 

הרעיון

ההחלטה לחדש את קו InLei® Lash Filler ההיסטורי שלנו נוצרה בין 2019 ל-2020. על ידי התחייבות לייצור ומעקב אחר מגמות, החלטנו לשפר את הניסוחים שלנו כדי לענות על הביקוש הגובר בשוק למוצרים "ידידותיים לסביבה" יותר וללא מרכיבים ממוצא מן החי.

 

עולם הקוסמטיקה מתפתח כל הזמן וכל חידוש מביא איתו אתגרים חדשים והזדמנויות חדשות. המעבר למרכיבים כמו קרטין צמחי, מייצג צעד ענקקדימה. כמו כל שינוי גדול, הוא מצריך בדיקות מקיפות כדי לוודא שהאיכות והיעילות של המוצר אינן נפגעות. רק זמן, מחקר ויישום מעשי יקבעו אם המרכיבים החדשים האלה באמת יכולים להתאים או לעלות על הביצועים של ניסוחים מסורתיים. אבל עם עבודה קשה ונחישות, העתיד נראה מבטיח.

זה לא הכל, ראינו צורך הולך וגובר בתעשיית הריסים להאיץ את הטיפולים, להבטיח תוצאות נקיות ולמזער תגובות אלרגיות. מחויבות יוצאת דופן! אז, ישבנו עם הכימאים והקוסמטיקאיות האמינות שלנו והתחלנו את המסע שלנו לעבר קו מוצרים חדש שיענה על כל הרצונות הללו.

התפתחות

במקביל לפיתוח פורמולה טבעונית, ביצענו אופטימיזציה של התכשירים לטיפול ידידותי, מהיר ונקי. המטרה הייתה ברורה: לזרז ולפשט את התהליך מבלי לפגוע בשום צורה באיכות התוצאה הסופית, מבחינת סלסול ועיבוי הריסים.

לאחר בדיקת מספר ניסוחים וביצוע שינויים רבים, היינו מוכנים. אבל לא להשיק את המוצר. היינו מוכנים לסבב נוסף של בדיקת יעילות, שיתבצע במעבדה קלינית. זה היה צעד חיוני כדי להבטיח שהמוצר באמת עובד מבחינת עיבוי הריסים. בין אוקטובר לדצמבר 2022, ערכנו בדיקות במעבדה ידועה במילאנו.

הפעם, האתגרים היו מרובים:

  • בדיקות לקבוצות אתניות שונות ו-40 דגמים (לעומת 20 בבדיקות שבוצעו בקו הקלאסי Lash Filler), בסך הכל 120 טיפולים;
  • מדידה לא רק של העובי אלא גם של אורך הריסים;
  • בדיקה השוואתית להערכת ההשפעה של טיפול InLei® Lash Filler המחודש הזה עם ובלי השימוש היומיומי בסרום הריסים InLei® Adiutrix;
  • הכנסת "שטיפה" אמיתית של הריסים במהלך הטיפול, בניגוד לנוהג המסורתי.

 

בדיקת יעילות במעבדה. שלושה מפגשים בני 4 ימים כל אחד (אוקטובר/נובמבר/דצמבר 2022)

התוצאות

לאחר שלושה חודשים של בדיקות נאלצנו להמתין כמעט חודשיים לפני שמומחי המעבדה השלימו את עיבוד כל הנתונים וערכו את הדו"ח הרשמי. ההמתנה הייתה בלתי נסבלת בלשון המעטה, גם בגלל שחופשות של החגים.

21 בינואר 2023 היה תאריך בלתי נשכח: קיבלנו את המסמכים הרשמיים והודענו לכל הצוות ולנציגי המותג שלנו כי עם הניסוחים החדשים ופרוטוקול העבודה החדש,השגנו תוצאות מפתיעות המאשרות את העבודה הקשה שלנו!

 

באופן מיוחד:

  • עיבוי של 25%.
  • התארכות של 9%.

בהתאם לפרוטוקול הרשמי של טיפול הלמינציה InLei® Lash Filler 25.9 מובטחת השגת: עיבוי ממוצע של 25% והארכה של 9% לאחר מחזור מצטבר של 3 טיפולים.

אבל זה לא הכל. בשילוב הטיפול עם שימוש בסרום Adiutrix:

  • עיבוי של 28%.
  • התארכות של 12%.

כמה מהדוגמניות היפות שהשתתפו במבחן המדעי במכון הקליני במילאנו. שנת 2022

התוצאות הללו יוצאות דופן, אבל המסע שלנו רק התחיל.

חשוב להדגיש שעשינו מהפכה בטיפול ב-60%, והכנסנו מילוי ריסים עם מרכיבים ממקור צמחי. שינינו את הפרוטוקול על ידי הכנסת שלב ״שטיפה״ והוספת מוצר רביעי שמשחזר את הריסים ברמה מולקולרית ומסיים את תהליך הטיפול.

לא ביצענו שינויים בשני הפתרונות הראשונים, InLei® Lash Form 1 ו-InLei® Lash Fix 2, מכיוון שהם היו יציבים וטבעוניים מההתחלה ותמיד עמדו בכל דרישות התעשייה. לאהיה טעם לשנות אותם כי הם כבר היו מושלמים.

הבא: האישורים

נתקלנו בחיפוש מדוקדק של הארגון איתו ניתן לשתף פעולה להשגת הסמכה: תהליך הדורש בדיקות מדוקדקות ועיבוד של כמות לא מבוטלת של מסמכים.

 

בסופו של דבר אנו גאים שבחרנו ב-VEGANOK, ארגון בעל היסטוריה של למעלה מעשרים שנה ומוכר בינלאומי. ההסמכה האתית שלהם ומשימת ההפצה שלהם נועדה לקדם שינוי חיובי בכל יום, לטובת כולם: כלפינו בני האדם, כלפי בעלי החיים וכלפי הפלנטה שלנו.

בנוסף, כפי שניתן לראות מהסמלים על התוויות, חומרי אריזה רבים המשמשים במגוון המוצרים שלנו נבחרו עם קיימות בלב. לדוגמה, אנו גאים להתפאר בהסמכת ה-FSC המוכרת בעולם, המבטיחה מערכת ניהול יער נכונה ועקיבות של מוצרים נגזרים.

 

זה לא נגמר כאן.

 

המשכנו לעבוד על ההיבט הרגשי של האריזה. InLei®, בהקשר הנוכחי, הוא לא רק מותג מצליח אלא מייצג משהו עמוק יותר. זה לא רק מוצר: זו ישות חיה, חוויה שמבקשת להעסיק את המשתמש מנקודות מבט שונות. המטרה היא שכל מי שניגש ל-InLei® תופס את ערכיו וחווה אותם לעומק, בדרכים שחורגות מעבר לתפיסה חזותית בלבד.

המותג חייב לתקשר את הבסיס שלו, ההיסטוריה שלו והמוניטין שלו. זה חייב לייצג הבטחה מוצקה, יצירת קשר עמוק עם הצרכן. וכמו שאנחנו תמיד אומרים: ללא קשר לאופי הפורמולה החריג, אם האריזה לא מעוררת תיאבון, היא כמעט ולא תיבחר על ידי הלקוח מההשפעה הראשונה. בהקשר זה, זכינו לשמצה מסוימת, הודות למגע הקטיפתי של האריזה שלנו, הריחות העדינים, הצבעים הבהירים אך יחד עם זאת המתוקים. תשומת הלב והמאמץ שאנו משקיעים בעיצוב האריזה רלוונטיים באותה מידה לכל המחויבות והמסירות שהושקעו ביצירת המוצרים, כפי שהודגם בשורות הקודמות.

 

איך אנחנו תופסים את הקו החדש הזה?

  • נקי – זו מילה שמעוררת מיד את תדמית הטיפול עצמו אצל הלקוחות. ניקוי. הוא מייצג היעדר תגובות אלרגיות ומראה ברור, מוגדר ובלתי ניתן לטעות.
  • רך – הקו החדש עוטף, עדין במיוחד על העור ובעיקר על העיניים.
  • אלגנטי – זוהי תוצאה של חידושים והתאמות מתמשכות שנעשו במיוחד עבור המותג שלנו על ידי מיטב הספקים האיטלקיים, מומחים בייצור חומרים כגון פלסטיק, אלומיניום וזכוכית.
  • חיוני – שם את העיניים בחזית, תוך התמקדות במהות המבט. הקו מכיל את כל מה שצריך לביצוע טיפול מהשורה הראשונה, ללא פשרות.

 

וזה לא נגמר כאן. אנחנו כבר מעצבים ערכה חדשה, שאנו מבטיחים שתהיה שלמה ומרגשת אפילו יותר מהקודמת. איכות וחדשנות הן מילות המפתח של צוות InLei®. אנחנו לא יכולים לחכות לשתף אתכם במה שיש לנו בחנות!

 

אבל הכי חשוב…

 

מתי החידושים הללו יוצגו לעולם?

 

ההשקה מתוכננת ל-18 באפריל 2024. נותרו עוד כמה שלבים להשלים: אספקת חומרי גלם איכותיים, חידוד תהליך , פתרון כמה סוגיות ובירוקרטיות הקשורות לרישום מוצרי קוסמטיקה בפורטלים השונים (בהתחשב בכך שאנו למכור כשלושים מדינות בעולם) ולסיים ארגון אירוע מיוחד לרגל האירוע.

 

במאמר הבא נחשוף את המולקולות המרכזיות של כל מוצר. 

 

באהבה לכל ריס,

צוות InLei®.

(תורגם מאתר של InLei Italy 🇮🇹)

 

Older

הוראות לטיפול InLei Lash Filler

Newer

הוראות לטיפול InLei Lash Filler

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Create an Account